Prieš pradedant bendradarbiauti su LINQO, TOM-TRANS kasdien susidurdavo su neefektyviomis transporto sistemomis. Senstelėjusios technologijos vertė komandą valandų valandas skirti pasikartojančioms, mažai vertės kuriančioms užduotims, stabdydavo procesus ir neleisdavo pilnai išnaudoti turimo potencialo. Ypač apkrauti buvo administracijos darbuotojai – jiems dažnai tekdavo derinti kelias pareigas vienu metu. Popierizmas, nuolatinis užduočių „gaudymas“ ir chaosas trukdė išlaikyti aukštus patikimumo bei kokybės standartus. Akivaizdu – reikėjo sprendimo, kuris viską supaprastintų.
Iš chaoso – į aiškumą
Įdiegus LINQO sprendimus, tarp jų – transporto priemonių sekimą GPS ryšiu, automatinį mokėjimą už kelius, ekonomiško vairavimo analizę ir tachografų duomenų valdymą, procesai tapo aiškesni, o darbas – sklandesnis. Tiesioginis ryšys ir duomenys realiuoju laiku leido išskaidrinti procesus. Kiekvienas sprendimas atvėrė naujas galimybes, suteikė komandai aiškumo ir pasitikėjimo. Nors tikslūs skaičiai vis dar kaupiami, darbuotojų įžvalgos jau kalba pačios už save:
- Taupomas laikas. Su popieriniais dokumentais vargti nebereikia – LINQO sistema viskuo pasirūpina skaitmenoje, ženkliai sumažindama administracines užduotis.
- Darbo paprastumas. Intuityvūs įrankiai, kuriuos lengva perprasti kiekvienam – tai palengvina kasdienę veiklą ir gerina bendrą efektyvumą.
- Ramybė. Nuotolinė prieiga prie tachografų ir Eco-Drive funkcionalumai garantuoja duomenų tikslumą, todėl sprendimai priimami užtikrintai.
Šie pokyčiai leido komandai vėl sutelkti dėmesį į tai, ką moka geriausiai – aukščiausios kokybės paslaugų teikimą savo klientams.