Jei vis dar tenka duomenis iš tachografų ir vairuotojų kortelių siųsti rankiniu būdu, turime jums paguodžiančių žinių – netrukus jums visai nereikės tuo rūpintis – „LinqoTrack“ tai padarys už jus.
Europos Sąjungoje tachografai sunkvežimiuose tapo privalomi dar 1985 m. Įvedus šią nuostatą, nuo kitų metų visose ES keliaujančiose sunkiosiose transporto priemonėse turėjo būti įmontuotas šis prietaisas. Per tą laiką transporto bendrovių požiūris į tachografus pasikeitė – į šiuos įrenginius nebežiūrima kaip į neišvengiamą blogį, buvo rastas būdas panaudoti iš jų gautus duomenis vidaus valdymui. Bėgant laikui, tachografai keitėsi ir modernėjo, o dabar jų duomenis skaityti lengviau nei bet kada – tai galima daryti bet kuriuo metu nepakilus nuo savo darbo stalo.
Duomenų skaitymas prilygo tikram košmarui
Kaip puikiai žinote, įstatymai numato, kad tachografo duomenys privalo būti nuskaitomi kas 90 dienų, o informacija iš vairuotojų kortelių – atsisiunčiama kas 28 dienas. Visi šie duomenys privalo būti saugomi skaitmeniniu formatu vienus metus dviejose skirtingose laikmenose. Įvedus privalomus tachografus, daugybę metų iš jų gaunama informacija buvo nuskaitoma rankiniu būdu: darbuotojui tekdavo įvesti vairuotojo kabinos numerį arba iš vairuotojo gauti popierinį tachografo diską. Būtinybė atlikti šiuos veiksmus darydavo įtaką ir pačių vairuotojų bei ekspeditorių ir logistikos darbuotojų darbui.
Planuojant darbą jie turėdavo įsiminti konkrečią datą, iki kurios sunkvežimio, kuriame įrengtas tachografas, ir vairuotojo kortelės duomenys privalo būti pateikiami duomenų bazėje atsisiųsti. Tai gerokai apsunkindavo darbą, ypač tais atvejais, kai vairuotojas beveik visą laiką būdavo kelyje, neminint pavienių nelaimingų atsitikimų, dėl kurių transporto priemonė į bazę atvykdavo diena vėliau, nei buvo planuota, kitaip tariant, viena diena per vėlai. Be to, daugėjant transporto priemonių skaičiui, naudotis tokia skaitymo sistema tapdavo vis nepatogiau. Jei turint keletą sunkvežimių dar būdavo įmanoma nesunkiai ar be jokių problemų susitvarkyti, valdant keletą tuzinų transporto priemonių bandymai suspėti iki termino pateikti tachografų duomenis virsdavo košmaru.
LinqoTrack viską padarys už jus
Laimei, mes gyvename XXI amžiuje ir galime kliautis moderniais sprendimais, kurie tachografų duomenų skaitymo problemą tiesiog pašalina. „LinqoTrack“ sprendimas, kuris iš esmės yra visiškai funkcionali sistema, beveik visais atžvilgiais palaikanti transporto priemonių parko vadybą, be kitų savo funkcijų sudaro sąlygas nuotoliniam tachografų duomenų siuntimui ir jų greitam valdymui.
Tai reiškia, kad norint pateikti tachografo duomenis vairuotojui nebebūtina vykti į bazę – jis gali nenukrypti nuo maršruto ir pamiršti apie tachografo skaitymą, o duomenis „LinqoTrack“ valdantis darbuotojas atsisiunčia nuotoliniu būdu, kadangi transporto priemonė ir sistema susieti bevieliu ryšiu. Ar įsivaizduojate, ką reikštų, jei jums nebereikėtų prisiminti apie privalomą duomenų skaitymą?
Negali būti nieko paprasčiau – tiesiog sistemoje susikuriate grafiką, o „LinqoTrack“ pati pasirinktomis datomis atsisiųs atitinkamą informaciją. Dėl nieko nebereikia jaudintis, nes programa pasirūpins, kad duomenis turėtumėte tada, kada jų reikia. Norint pasiekti duomenis, jums tereikia atidaryti programą ir paspausti atitinkamą skirtuką.
Vairuotojo darbo laiko analizė
Nebūtina leisti iš tachografų ir vairuotojų kortelių surinktai informacijai tiesiog be tikslo dūlėti serveriuose – ją taip pat galima naudoti bendrovei ir žmogiškiesiems ištekliams valdyti. Integruokite ją su „LinqoTrack“ ir galėsite matyti specialias vairuotojų darbo laiko analizes. Jose bus pateikiama visa būtina informacija, įskaitant tikslų vairavimo, poilsio ir pasiekiamumo laiką ar nenustatytą veiklą, jei pašalinama vairuotojo kortelė. Sistema atpažins ir pažymės visus šešiolika galimų pažeidimų, tarkime, viršijus vairavimo trukmės limitą.
„LinqoTrack“ taip pat nustatys pažeidimo sunkumą ir pritaikys atitinkamą punktą. Taip turėsite prieigą prie konkrečių tikslių duomenų apie vairuotojo ir transporto priemonės veiklą kelyje bet kuriuo metu. Juos galite naudoti įvairiais būdais – bazių darbuotojams apmokyti, premijoms apskaičiuoti ir pasirinktų maršrutų tikslumui patikrinti. Visą informacijos rinkinį taip pat galima eksportuoti už sistemos ribų. Pasinaudodami API, bet kuriuo metu sudarysite konkretaus laikotarpio ataskaitą apie vairuotojo darbą el. paštu arba išsiųsite ją į išorinius serverius.
„LinqoTrack“ suteikia galimybę visapusiškai stebėti transporto priemonę ir ją naudojantį vairuotoją. Darbo ir poilsio metu padarytų pažeidimų nustatymas rankiniu būdu – labai varginantis darbas. Kai kurie operatoriai ieško išorinių programėlių ir programėlių, atleisiančių juos nuo šios nedėkingos užduoties, reikalaujančios nepaprasto susikaupimo ir tikslumo. Investuojant į „LinqoTrack“, įvairi trečiųjų šalių programinė įranga tampa nereikalinga – sistema sujungia visas būtinas funkcijas ir ne tik. Galite išmėginti patys – tik susisiekite su mumis ir suteiksime visą reikiamą informaciją.