Apie „Mat-Mar“
Nuo krovinių pervežimo per sienas iki keleivių vežiojimo miesto ribose – „Mat-Mar“ atlieka viską. Įsikūrusi Lenkijoje, ši įmonė aktyviai veikia transporto sektoriuje, apimdama tarptautinius krovinių pervežimus bei keleivių vežimo paslaugas, tokias kaip taksi.
Be transporto paslaugų, „Mat-Mar“ užsiima ir transporto priemonių nuoma: lengvųjų priekabų, automobilių pervežėjų, lengvųjų automobilių, auto transporterų bei keturračių nuoma. „Mat-Mar“ vizija – užtikrinti efektyvius, patikimus transporto sprendimus ir pilnai atitikti klientų poreikius.
Tokios įvairiapusės veiklos valdymui reikia ne tik nuvežti iš taško A į tašką B. Reikia tiksliai žinoti, kur kiekviena transporto priemonė yra, kaip ji naudojama ir užtikrinti, kad nebūtų švaistomi jokie resursai.
Iššūkis: neprižiūrimi tušti reisai
„Mat-Mar“ susidūrė su dažna transporto problema – vairuotojų tušti reisai, kurie nebuvo stebimi. Tokie neprižiūrimi reisai reiškė degalų švaistymą, laiko praradimą ir padidintą techninės įrangos dėvėjimąsi.
Visa tai pasikeitė pradėjus bendradarbiauti su LINQO. Tiekėjo specialistai įdiegė GPS sprendimą visam transporto parkui, ir jau po įdiegimo viskas veikė sklandžiai – be vėlavimų ir sudėtingo konfigūravimo. Nuo to laiko visi automobiliai yra stebimi realiu laiku, pašalinant spėliones ir įvedant tvarką kasdienėje veikloje.
Rezultatai: efektyvumas, paprastumas, kontrolė
Dėka LINQO GPS sekimo ir priežiūros modulio, „Mat-Mar“ pasiekė reikšmingų pokyčių. „Serviso planavimo modulis sutaupo daug laiko ir viską laiko vienoje vietoje,“ – pabrėžė įmonės savininkas Mateusz Dziejak, atskleisdamas, kaip daug paprasčiau tapo sekti įprastinę techninę priežiūrą be begalinių lentelių ar rankinių priminimų.
- Sumažintas tuščių reisų skaičius Realiojo laiko sekimas leido geriau kontroliuoti ir mažinti neproduktyvius važiavimus.
- Laiko taupymas. Serviso planavimo modulis supaprastino priežiūros grafiko sudarymą, konsoliduodamas visus darbus vienoje platformoje.
- Pagerėjo transporto parko matomumas. Geresnė transporto priemonių vietos ir naudojimo stebėsena.
„Mat-Mar“ savininkas taip pat paminėjo LINQO sprendimų prieinamumą ir kokybę, atkreipdamas dėmesį į konkurencingas kainas ir teigiamus kolegų atsiliepimus, kurie padėjo apsispręsti.
Efektyvumas, kuris atsiperka
Paprašytas apibūdinti LINQO sprendimą trimis žodžiais, „Mat-Mar“ atsakė paprastai: „Greitis. Tikslumas. Aiškumas.“Nuo LINQO integracijos „Mat-Mar“ veikloje įvyko realūs pokyčiai. Tuščių reisų skaičius sumažėjo iki minimumo. Techninė priežiūra tapo paprastesnė ir patikimesnė. Transporto parko sekimas – lengvas ir prieinamas. Ir svarbiausia – tai ekonomiška. „Kaina atitinka kokybę. Tai ne tas pats, kas pirkti lokatorių už didelius pinigus ir paskui mokėti milžiniškus prenumeratos mokesčius,“ – dalijosi Mateusz Dziejak, pabrėždamas LINQO sprendimų kainos ir vertės pusiausvyrą.